He's Everything To Me

將近50年   依舊感人好聽的老詩歌....祂是我的一切!


轉載出處:YouTube

He's Everything To Me
In the stars His handiwork I see,
On the wind He speaks with majesty,
Tho He ruleth over land and sea,
What is that to me?

I will celebrate Nativity,
for it has a place in history
Sure, He came to set His people free
What is that to me?


Till by faith I met Him face to face
and I felt the wonder of his grace
Then I knew that He was more
than just a God who didn't care
That lived a way out there

And now He walks beside
me day by day,
Ever watching over me lest I stray,
Helping me to find that narrow way
He's Everything To Me.


祂是我的一切 (中文)

從星宿我看見祂手藝,在風中祂莊嚴地低語,
雖祂管理洋海和大地,與我何關係?

我要慶祝祂的降生節,因祂佔有歷史的一頁,
祂曾臨世救人脫罪累,與我何關係?
(副)
直到面對面與祂相會,因信感受祂奇妙恩惠,
然後我才知道 神並非遠離人間世界,對人類漠不關切!

祂伴我走天路日繼夜,時刻看顧免得我傾跌,
助我奔走十架窄路歸,祂是我的一切!


轉載出處:YouTube